Stap 1: Schademelding

 

Wanneer u schade aan uw auto ondervindt, kunt u dit telefonisch bij ons melden. Wij maken dan zo snel mogelijk een afspraak met u, om uw autoschade te beoordelen. Tijdens deze afspraak legt een schade-expert/behandelaar de schade aan uw auto vast. Om dit zo goed mogelijk te doen worden hierbij digitale foto’s genomen.


Wij willen u vragen om de volgende documenten mee te nemen:
1. Rijbewijs
2. Kentekenbewijs
3. Groene kaart


Tijdens deze afspraak wordt tevens gecontroleerd of alle gegevens betreffende het voertuig (merk, type, kenteken en chassisnummer) juist zijn. Als u het schadeformulier nog niet volledig heeft ingevuld of hierover nog vragen heeft, dan assisteren wij u hier graag bij. Kunt u niet meer in uw auto rijden, bel dan het alarmnummer op uw groene kaart en uw voertuig zal gesleept worden.


Na het gesprek zal een schaderapport opgesteld worden en kunnen we u vertellen hoe lang de reparatie gaat duren, of er onderdelen besteld moeten worden en welke kosten aan de reparatie verbonden zijn. Hierna geeft u toestemming om uw auto daadwerkelijk te laten repareren en plannen we de reparatie in overleg met u. Ook nemen wij de financiële afhandeling m.b.t. de verzekeringsmaatschappij van u over. Het enige dat u hiervoor hoeft te doen is het ondertekenen van een akte van sessie en wij doen de rest.


Afhankelijk van uw wensen zorgen wij tevens voor een vervangende auto.

 

Openingstijden

Maandag 08:00 t/m 17:00
Dinsdag 08:00 t/m 17:00
Woensdag 08:00 t/m 17:00
Donderdag 08:00 t/m 17:00
Vrijdag 08:00 t/m 17:00
Zaterdag 08:00 t/m 17:00

Autohopper

logo autohopper

Contactgegevens
A Nijverheidsweg 24
    2821 AW, Stolwijk
E info@verhoefautoschadeherstel.nl
T 0182-342150